zondag 22 maart 2009

Kreativ Blogger Award



Ik ben genomineerd! Door Marion van Atelier 44 ben ik genomineerd als Kreativ Blogger! Dank je wel, Marion. Ik vind het heel lief van je!

Maar er zitten ook enkele verplichtingen aan vast:
1 kopieer het logo van Kreativ Blogger Award in je blog.
2 maak een link naar de persoon die je nomineerde.
3 nomineer zelf 8 andere blogs.
4 geef daarvan de links.
5 laat een bericht achter op de blogs die je hebt genomineerd.
Dus hier komen ze (absoluut in willekeurige volgorde!):
De laatste stap (het achterlaten van berichten op de blogs die ik heb genomineerd) doe ik deze week (en als het me lukt vanavond nog!). Gefeliciteerd allemaal: ik lees jullie blogs graag en blijf zo doorgaan!

2 opmerkingen:

  1. dank je wilma, lang geleden he!
    ik ben meteen met het award aan de slag gegaan en heb het inmiddels ook aan 8 pers. doorgegeven!
    ik hoop dat alles goed is met je, en met je gezinnetje!
    het gefreubel daar komen we niet meer vanaf denk ik!!
    ik ga je in ieder geval volgen want ik vind je knutsels super!
    gr. hilde uit nispen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Wilma, had ik je nog helemaal niet bedankt voor je award? Sorry hoor, nog bij deze!!
    Jij ook gefeliciteerd! Alles goed? Ik ben super blij met mijn cricut. Heb zaterdag de cartridge home accents gekregen :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.