vrijdag 26 maart 2010

Versierde cakejes

Voor de verjaardag van onze zoon heb ik (samen met hem) cakejes gebakken. Op een creatieve beurs heb ik onlangs een workshop gevolgd: versieren met fondant. Ik vond dat zo leuk, dat ik toen het een en ander gekocht heb. En dit is het resultaat! De middelste schaal van de etagere zijn de cakejes, die versierd zijn met fondant. De bovenste cakejes zijn griezelcakejes: cakejes met roze of groene levensmiddelenkleurstof erin. Op de onderste schaal staan cakejes met chocolade of jam.

6 opmerkingen:

  1. mmmmmm wat zien die er lekker uit! Leuk he met fondant werken. Dat zal vast gesmaakt hebben. Het geeft die cupecakes net weer wat extra!!!En wat een leuke bloemetjes.
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou er zo in bijten, het water komt me in de mond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YUMMY. Wanneer is het weer bij jou croppen?
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo wilma, heb ik je soms aangestoken!?
    ze zien er superlekker uit hoor!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat ziet er lekker uit.
    Het water loopt me in de mond.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Ze zijn hartstikke leuk geworden, en als ze net zo lekker smaken als ze er uit zien ....

    Wanneer is de workshop??? (ha, ha)

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.