dinsdag 17 augustus 2010

En ook deze is onderweg...

naar een bijna jarige! De uitdaging is van Friday Sketchers. Het papier is van My Mind's Eye (Bloom & Grow). Het woord "FUN" heb ik met behulp van de Slice uitgesneden. Tilda heb ik met Copic Markers ingekleurd (0, E000, E00, E21, E31 , E35, E50, E57, R20, YR02, YR04, YR07) en accentjes gegeven met een spica-pen. Bloemetjes, een lintje en strass-steentjes maken het af. Deze kaart stuur ik ook in bij The Pink Elephant, die als uitdaging lint en glitter heeft.

5 opmerkingen:

  1. Gorgeous card and pretty Tilda. Thanks for joining us at FS.
    Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh how sweet and so lovely.
    thank you so much for your fab card to our friday sketchers challenge,
    hugs, bea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.