woensdag 29 september 2010

Notitieprikborden als cadeautje.

Deze twee notitieborden zijn voor een jarige collega. Ze zijn gemaakt van vierkante 40 bij 40 schildersdoeken. Over deze schildersdoeken heb ik fiberfill gespannen, zodat je de borden ook als prikbord kunt gebruiken.Vervolgens heb ik een lap stof, die ik op de markt gekocht heb, erover heen bevestigd. Omdat ik niet weet of de borden op kantoor of thuis gebruikt gaan worden, wilde ik geen bloemetjes- of kinderachtige stof. Deze strepen vind ik erg vrolijk en kunnen volgens mij zowel op kantoor als thuis gebruikt worden. De gekleurde keperbanden zijn diagonaal gespannen en aan de achterzijde vastgezet. Op de kruispunten van de keperbanden heb ik splitpennen gebruikt om de banden vast te zetten. Ik ben benieuwd of mijn collega ze ook mooi vindt...

7 opmerkingen:

  1. IK vind je notitie prikborden in ieder geval heel leuk.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zullen zonder enige twijfel in de smaak vallen!!! Supermooi en wat een prachtige kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze super!! Ik loop al heel lang met dit idee om het voor mijn meiden te maken. Nog steeds niet gedaan.
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kleurrijke prikborden heb je gemaakt, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is heel mooi en super vrolijk zo! Leuk idee zeg, ze zal er blij mee zijn :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze erg leuk, en ik denk dat je collega er zeker blij mee zal zijn!
    gr. Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,

    Ze zijn erg mooi geworden!

    Groetjes,


    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.