zaterdag 8 januari 2011

Een klein cadeautje.

Deze week had ik een klein cadeautje nodig voor een jarige. Van kraftpapier heb ik een 2-5-7-10 doosje gemaakt, die ik al vaker gemaakt heb. Het kraftpapier heb ik bestempeld met de stempelset Simply Said en de inkt Crumb Cake van Stampin' Up. Ook de afbeelding op het Whisper White papier komt uit deze stempelset. Als mat heb ik Chocolate Chip gebruikt en de tekst Birthday Wishes (van Hero Arts) is gestempeld met Chocolate Chip inkt. Een Whisper White lintje zorgt ervoor dat het doosje dicht blijft. Paperplay Challenges vraagt om een inzending, die Clean and Simple is, zodat ik hem hier instuur.

3 opmerkingen:

  1. Super leuk Wilma!
    Nog de beste wensen.
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat boven op mijn werktafel te pronken.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi cadeautje, ziet er super uit, mooi het bestempelde craftpapier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.