zaterdag 21 februari 2009

Double Dutch





Dit is mijn inzending voor Double Dutch: Maak wat je wilt, als het maar geen kaart is! Het doosje wat ik gemaakt heb, vul ik met een cadeaubon, zodat ik een leuk cadeautje op een feestje heb. De basis is een gekocht houten kistje (ik vond deze in de uitverkoop bij een winkel in huishoudelijke artikelen) en ik heb papier van Imaginisce gebruikt om het aan te kleden. Diverse lintjes van Making Memories, een chipboard letter van K&Company en bloemetjes van diverse merken maken het af.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje. Leuk papier van Imaginisce.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf doosje, dat is nog eens een leuk cadeautje :D! Leuk dat je meegedaan hebt met onze challenge!

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk doosje Wilma. Leuk papier ook.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.