zaterdag 28 februari 2009

Double Dutch


Ik kan het niet laten: het recept voor de nieuwe challenge van Double Dutch ligt al een paar dagen op mijn bureau. Het recept luidt als volgt: 4 knoopjes of brads, 3 scrappapiertjes, 2 bloemen en 1 metalen voorwerp. Kan ik daar niet iets leuks mee? Volgens mij wel!

Ik heb 4 brads gebruikt: 2 hele kleine om de metalen tag vast te zetten en twee blingbrads om de bloemetjes af te werken. Het papier wat ik gebruikt heb is van K&Company (Amy Butler Sola Cherry Blossoms, Sola Brown en Sola Royal Seeds), twee bloemetjes en een metalen tag. Het patroon van het cadeaudoosje is van Splitcoaststampers (Jenn Balcer). Een lintje om het af te maken.

9 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik niet binnenkort jarig ben Wilma, ik zou zo'n cadeautasje wel super vinden om te krijgen.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi doosje Wilma! Leuk dat je meegedaan hebt met onze challenge!

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi cadeutasje zeg!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje! Je geeft 'm toch nog niet weg he! Ik wil 'm nog even in het echt bewonderen!! Heel mooi. Ben je zaterdag nog wezen shoppen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .... ik ben over niet al te lange tijd jarig ... (ha, ha).
    Zonder gekheid: hij is prachtig geworden!

    Ik heb nog een hoop te leren, als ik dit soort werkstukken zie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... ik ben binnenkort (nou ja, binnenkort ...) jarig (ha, ha).
    Nee hoor: zonder gekheid, hij is prachtig geworden!

    Jouw werkstukken liggen toch nog ver "out of my leage", scrapgoeroe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig doosje!! Heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wilma, gefeliciteerd met het winnen van de challenge!!!!!! Vergeet je hem woensdag niet!!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. YESSSSSSSSSSSS!! Je hebt gewonnen, gefeliciteerd. Leuk joh.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.