vrijdag 17 april 2009

Card Positioning Systems


Voor uitdaging 111 van CPS heb ik het NoteWorthy-papier van Making Memories opgezocht (een van mijn vriendinnen is er dol op!). Het papier heb ik met een festonsteek met bordeauxrood DMC-garen afgewerkt. Ook het rode papier is van Making Memories: Paperie. Met de Fiskars pons heb ik er golfjes aan gemaakt. De bloemen komen uit mijn voorraad, waarbij ik jullie graag attent maak op de mooie organza bloem met de rode rand: die heeft mijn vriendin Mariƫlle voor mij gemaakt. De vlinder heb ik uit bruin cardstock geponst met een pons van Sandra: waar een cropavond goed voor is! Dank jullie wel! Vervolgens heb ik rub-ons op de vlinder gewreven om hem wat speelser te maken en met een glimmer-splitpen vastgezet op een bloem.

7 opmerkingen:

  1. so pretty with that big flower! thanks for using the cps sketch this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is ook prachtig!! :) Heel mooi afgewerkt. En die bloemen van Mariƫlle zijn geweldig!!
    Prettig weekend.
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden Wilma. Wat een werk, die festonsteken! Een rub-on op de vlinder vind ik leuk bedacht, moet ik onthouden want het resultaat is super.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooie kaart geworden Wilma, ik vind het stiksel echt super! En de bloemen passen er allemaal heel goed bij.
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, I like what you did with that CPS sketch! Great colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh, ben ik dat soms? ;-)
    De kaart is prachtig geworden, Wilma!
    De bloem komt mooi tot zijn recht zo met die rode bloem erachter. Heel mooi!!
    groetjes, Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.