vrijdag 24 april 2009

CardPatterns


Voor schets 11 van CardPatterns ben ik eens ander papier gaan zoeken dan ik gebruikelijk pak: Bloom&Grow van My Mind's Eye. Heel erg leuk papier, waarvan ik toch gemakkelijk vergeet dat ik het heb. Eerst heb ik een kaart beplakt met lijntjes papier. De schuin geplakte vierkanten zijn na het inkten van de zijkanten met 3-d tape verhoogd aangebracht op het papier. Met de nestabilities heb ik het vierkant met de accoladen-zijkant uitgestanst. Ook deze is met 3-d tape opgeplakt. De vlinder heb ik met een geleende pons gemaakt. Op het dots-papier van de vlinder heb ik met Stickles glitters aangebracht op elke dot. De tekst CELEBRATE is een rub-on van Kaisercraft. De splitpen in het hart van de bloem heb ik ook bewerkt met Stickles, zodat deze er mooi bijpast.

5 opmerkingen:

  1. Super kaart Wilma, hele mooie kleuren, papier en leuk die glitters op de vlinder!!
    Groetjes en prettig weekend.
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super!!!!
    de vlinder is mooi zo met die glitterdotjes
    en het papier is ook erg mooi
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a lovely card Wilma. Beautiful butterfly and colours. I love all of your layered squares and the touch of sparkle in the flower centre and butterfly wings. Lovely take on the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooohh, WIlma, wat is tie mooi geworden! Die stickles op het vlindertje is erg leuk! En wat een leuk papier he, MME!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.