woensdag 30 september 2009

Dutch Card Lovers


Voor de uitdaging van Dutch Card Lovers ben ik gisteravond eens op mijn gemak gaan zitten. Ik wilde iets in één kleur of tint. Blauw is een van mijn favorieten, maar toch had ik rood in gedachten voor deze kaart. En dan eens niet als kerstkaart! Als basis heb ik kraftpapier gebruikt. Het rode papier komt van Bo-Bunny (Back to Back's) en heb ik gemat met een oud-roze cardstock. Op een ander stukje oud-roze cardstock heb ik een grote rub-on van Autumn Leaves (Rhonna Farrer Phrases) gewreven. Deze heb ik gemat met de achterzijde van het Bo-Bunny papier. De lintjes geven het een feestelijk tintje. Daarbij komt dat ik de swirls op het lintje erg mooi vind passen bij de swirls van de rub-on.

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Wilma! En wat een leuke rub-on! En hij kan echt door voor een kerstkaart, hoor. Er hoeven toch niet altijd kerstbomen en sneeuwsterren op te staan. :-)
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Leuk wat je hebt gedaan met het lint. Bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wilma! Prachtig lint :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en een super tekst.:))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.