zondag 13 september 2009

Smile Silly!

Eindelijk heb ik weer een lay-out klaar! Deze ufo (unfinished object) lag al heel lang op mijn bureau, maar het kwam er niet van om hem af te maken. En nu eindelijk is het zover! Als basis heb ik kraft papier gebruikt. De swirls zijn stansen van Accucut en aangezet met een witte gel-pen. Het papier is van Daisy Bucket (Garden Gate) en de vilten letters zijn van American Crafts. De foto's zijn gemat met BoBunny papier. Achter de onderste foto zit een tab met de journaling. De datumstempel linksonderin is van Heidi Swapp. De foto's zijn gemaakt op een verjaardagsfeest van twee van Toon's klasgenootjes. Eerst mochten ze "gewoon" op de foto en daarna mochten ze gek doen. En of ze dat goed kunnen!!!

3 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.