zaterdag 29 oktober 2011

Eindelijk weer eens een lay-out.

Inderdaad! Het is al weer een tijdje geleden dat ik een lo gemaakt heb, dus het werd weer tijd. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk ook wel weer leuk vind om te doen! Ik heb voor mijn vakantiefoto's een map van American Crafts gekocht, met een afwijkende papiermaat. Voor deze lo heb ik al mijn vakantiefoto's in Picasa verwerkt tot één grote foto. De gekleurde tape heb ik in Frankrijk gekocht. Verder heb ik tape van Tim Holtz gebruikt. De "bloem" heb ik van tape gemaakt. De vlinder komt van de stempelset "Papillon" van Tim Holtz (Stampers Anonymous) en heb ik ingekleurd met distress stains. Bij zowel Simon Says Stamp Challenge als bij Joyful Stamper (Inspire Me Fridays) geldt dat alles mag.

3 opmerkingen:

  1. Lekker he om weer eens een LO te maken. Ik ben ook weer lekker op dreef. ff geen kaartjes.
    Hij is erg leuk geworden. Leuk gedaan met de collage. Gave tape he van Timmie!

    gr

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke manier om een layout te maken. Het is super.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.