maandag 24 oktober 2011

Nog meer kaartjes

Deze kaartjes heb ik in de afgelopen weken gemaakt, maar nog niet op mijn blog laten zien.
Het eerste is een kaartje voor iemand, die net een dierbare is verloren. De gebruikte stempels zijn van Stampin' Up.
Het tweede kaartje heb ik met een vriendin zitten fröbelen. Deze leuke stempel van Hero Arts hebben we twee keer afgedrukt: één keer op karton en één keer op transparant. De transparanten hebben we met alcoholinkt ingekleurd. De derde kaart heb ik gemaakt met papier van Making Memories. Het idee van deze kaart had ik nog bewaard, toen ik een stapel oude tijdschriften doorbladerde, klaar om plaats te maken voor nieuwe tijdschriften.


5 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Wilma!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig. Vooral die met die vlinders. Leuk gedaan, Wilma.

    gr

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt.
    Ik vind die bovenste vooral erg mooi. Die persoon zal in al het verdriet vast een glimlach om de mond krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooi hoor!
    Vooral de bovenste knettert het scherm af door z'n schitterende eenvoud. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.