zaterdag 7 juli 2012

Iets totaal anders...


heb ik gemaakt tijdens een workshop die ik met een paar vriendinnen gevolgd heb bij Miranda. En ik vind het leuk om te doen! Het is even wennen: ik, nogal van de precieze, moest echt omschakelen. Miranda had Dylusions en Colorwash voor ons klaargezet, waar we mee aan de slag gingen. Proberen en niet opgeven! We kregen veel tips, waar we werkelijk iets aan hebben. Heerlijk kliederen met Gesso (waar heb ik die bus ook al weer gelaten...) en ontdekken dat je zoveel meer kunt met stencils en templates. Daarna lekker stempelen, kleuren en plakken. Geweldig!

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch zo lekker knoeien! Ik word daar altijd helemaal ontspannen van. Je resultaten zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dit vind ik toch echt kunst met de grote K!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, Wilma. Weer totaal anders dan die van Monique.
    Ik denk dat zo'n worksjopje ook wel goed is voor mij. FF lekker kliederen.

    gr

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je LO's zijn idd prachtig geworden. Het was idd wel vreemd, je denkt soms dat het niks wordt, gooit er weer wat kleurtjes tegenaan, doet er een malletje overheen en VOILA: hij is gewoon leuk!

    ... ik heb de eerste dylusions inkt en stempels al besteld .... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Wilma,
    Ik had nog geen tijd gehad om even langs te hoppen. Leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, ik vond het ook supergezellig. En de resultaten waren prachtig, hoewel ze in het echt natuurlijk nog veel mooier zijn
    groetjes
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.