maandag 5 oktober 2009

Double Dutch




Tja, het ligt ook wel erg voor de hand. Double Dutch heeft als uitdaging: maak een gevormde kaart. En met kerst in aantocht ben ik voor deze uitdaging aan een idee begonnen dat al langer in mijn hoofd rondhing (eigenlijk een soort hangidee dus...). Ik wilde een kerstboom met geponste laagjes papier (in dit geval van CreaMotion) beplakken. Bij het maken van de boom heb ik al rekening gehouden met een wegklapbaar standaardje, zodat de kaart ook kan staan na het versturen (zie de onderste foto). Ik heb de boom versierd met Hotfix-steentjes in bijpassende kleurtjes. De ster in top is een stempel van BasicGrey, die ik met groen gestempeld heb en vervolgens embossed met Artemio Holographic Reliëfpoeder. De "vaandel" met Merry Christmas heb ik gemaakt met Shrinky Dinky. Ik heb met dezelfde groene inkt een stempelafdruk gemaakt op witte Shrinky Dinky. De stempel, die ik gebruikt heb, is van Hero Arts. Na het krimpen heb ik het nog warme kunststof verbogen om er een "vaandel" van te maken. En met extra sterke tape blijft dit "vaandel" prima op de kaart zitten.

9 opmerkingen:

  1. Hoi,

    wat een ontzettend leuke kaart heb je ervan gemaakt, het vandaal vind ik erg leuk, echt mooi gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart Wilma, erg mooi gedaan. Heb de foto vergroot om het nog beter te kunnen zien. Prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wilma die is leuk!!!
    je vroeg of ik haar op mij blog heb staan, kijk maar eens bij elke's blog.daar vind je links in de kant hoe je kunt bestellen!
    gr. hilde
    p.s. als je nog iets wil weten roep je maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi wilma, ik zag net op mijn blog dat je ook helemaal weg bent van su! ik weet niet of sandra het al verteld heeft maar ik heb in januari een workshop geboekt!! misschien heb je zin om te komen?
    ik hoor het wel! gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Wilma, wat een leuke kaart! En wat een werk heb je er van gemaakt. Leuk die shrinky Dinky. Ik heb dat ook nog ergens liggen. Zo zie je maar wat een leuke dingen je ermee kan doen.
    Als dit geen winnaar is!!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart, ik vind het echt een kunstwerkje! Leuk dat je meedoet met onze challenge Wilma :D

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjee Wilma, wat een gave kaart. Super joh.

    Enne... wat je reactie betreft op mijn blog onder het berichtje van 2 oktober, kijk maar even. Mijn mailadres vind je in mijn profiel.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wilma, ik heb iets leuks voor je op mijn blog!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.