zondag 25 oktober 2009

Workshop Scrappen met verf, maar dan anders.




Bij De Scrapheap heb ik gisteren een leuke workshop van Hinke Gerla gevolgd! En voor het eerst sinds lange tijd is het geen ufo (unfinished object), maar echt een kant en klaar werkstuk dat ik mee naar huis neem! Met z'n drieën reden we gisterochtend naar De Scrapheap. Nadat we verwend zijn met thee/koffie en een plak cake, gaan we aan de gang. Eerst met verf, daarna ook met alcoholinkt, glimmermist, stazon en embossingpoeder. Tjonge, het lijkt wel of we vijf workshops volgen! Als we gaan lunchen, heb ik nog niet het gevoel dat het één werkstuk gaat worden. Zodra we na de lunch weer verder gaan met verf en lijm begint het er al meer op te lijken. We voegen alle onderdelen samen om er een persoonlijk bord mee te maken. En dat lukt prima! Ik ben erg blij met mijn bord en ook om mij heen hoor ik tevreden mensen. Dank jullie wel, Carla en Hinke, voor de gezellige dag!

11 opmerkingen:

  1. Dit is echt helemaal compleet super.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk, Wilma! Hardstikke mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad echt compleet super, zoals Eveline zegt!! Ziet er prachtig uit :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuut, tuut: dat is snel!
    Je bord is práchtig geworden; je kunt er trots op zijn. Hangt hij misschien ook al???

    Ik vond het een hele geslaagde dag en heb het super naar m'n zin gehad en kijk nog steeds met trots naar m'n eigen werkstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt dan ook een pracht werkstuk gemaakt Wilma.

    Groetjes
    Hinke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi bord is dit geworden! en heel fijn dat je iets mee naar huis neemt wat af is, dat lukt niet altijd bij Carla:) Nu ik hem zo van jou zie denk ik dat ik misschien toch ook die workshop eens ga doen, het ziet er superleuk uit.
    Groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij ziet er inderdaad heel leuk uit wilma, en dat het veel werk is geweest wil ik geloven, het resultaat is dan ook prachtig!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Wilma,
    in het echt vind ik hem nog mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk project. Hij is prachtig! Heeft ie al een mooi plekje gekregen?
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.