vrijdag 30 oktober 2009

Dutch Card Lovers (inclusief bonussketch)




Deze week heb ik twee kaarten gemaakt voor Dutch Card Lovers: de eerste voor de wekelijkse uitdaging en de tweede voor de bonussketch. Voor beide kaarten heb ik hetzelfde papier van Chatterbox (Olive Guest Curtains en Guest Linens) gebruikt, dezelfde bloemen en hetzelfde cardstock. De stempels zijn allebei van Hero Arts. Juist om de twee uitdagingen te maken met hetzelfde papier vond ik erg leuk. Bij de eerste kaart heb ik blauw lint aan een blauwe draad geregen en hem gerimpeld vastgezet. De stempelafdruk heb ik met een blauw pareltje afgewerkt. Bij de tweede kaart heb ik blauw lint om het cardstock geplakt en deze met een glittersteentje afgewerkt. Ook hier heb ik de stempelafdruk met een blauw pareltje afgewerkt.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind beide kaarten heel mooi. Leuke kleurencombinatie.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Wilma!! Erg leuk dat gerimpelde lint :)
    Fijn weekend en tot 14 november, jij gaat toch ook? Heb je al een lijstje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Wilma met dat gerimpelde lint. En wat heb jij een mooi handschrift.:))Beide kaarten zijn toppie!

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes heb je gemaakt wilma!!
    Bedankt voor het meedoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten. De kleurcombi is erg mooi.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn alletwee erg leuk, ik vind de kleurtjes ook echt bij jou passen!
    En dat gerimpelde lint vind ik een heel leuk idee!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.