zondag 25 oktober 2009

Kant

Het is al een tijdje stil op mijn blog. Dat betekent gelukkig niet dat ik stilgezeten heb, want ik ben lekker bezig geweest met mijn hobbys. Ik had al een tijdje deze kerstster klaar. Het patroon is van Uta Ulrich via http://www.kloeppelzentrum.ch/. Ik heb koperdraad met rood madeira garen gebruikt. Het in elkaar vouwen was echter een hele puzzel, zodat ik eerst met een papieren mal aan de gang gegaan ben. Toen ik hem eenmaal door had, was het een fluitje van een cent.

4 opmerkingen:

  1. Wordt dit onze eerstvolgende workshop bij jou Wilma? De ster ziet er bijzonder mooi uit.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg ingewikkeld uit, maar erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan zeg en volgens mij erg veel werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, Wilma, hoe heb je dit nu weer gedaan. Wat een mooie ster!! Prachtig!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you so much for visiting my blog. I love hearing from you.